Известие

Collapse
No announcement yet.

Разлика в обороти на волана крайно ляво-крайно дясно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Разлика в обороти на волана крайно ляво-крайно дясно

    Колеги, има ли разлика в оборотите на волана от крайно ляво до крайно -дясно между 2.0TS и 1.9JTD? Питам неслучайно, защото ми направи впечатление, че на двата ми бивши 2.0TS с половин оборот на волана наляво колата завива повече, отколкото с половин оборот на волана при 1.9JTD-то (става дума за 156-ца). Възможно ли е да има някаква разлика в кормилните рейки и оттам да идва това недозавиване при 1.9JTD?
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

  • #2
    Ще взема да ги преброя утфе сутрин
    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщение
      Ще взема да ги преброя утфе сутрин
      Ама ти можеш ли да броиш до толкова?
      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

      Comment


      • #4
        Колега, по принцип съм виждал два вида различни рейки. На едните разликата е в "големината" съответно броя на зъбите, като хода на волана е различен там, но ъгълът на завиване на гумите си е същия, просто оборотите на волана са различни.
        Вторият е с скъсен ход на пръта на рейката и оттам по-малък ъгъл на завиване на колелетата.

        На 155-цата ми сменях рейката и там се появи друга разлика, броят зъби бе еднакъв и завиването също, но пък волана стана много по-лек(по-мек) с новата рейка
        П.С старата не течеше, просто и бе леко разбита втулката на пръта и потракваше малко и ме дразнеше.
        Last edited by don_pepone; d.m.y г., 09:05.
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщение
          Ще взема да ги преброя утфе сутрин
          Точно така, вероятно броят на оборотите на туинспарка е по-малък и от там с по-малко въртене на волана се завива повече, в сравнение с JTD-то. Та спонтанно възниква въпросът дали може да махна сегашната рейка и да сложа от "бързите" рейки.
          Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
          Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
          Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
          Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

          Comment


          • #6
            По-тежкия мотор упражнява по голям натиск на пътя, може би затова е разликата в рейките.Да не ти стане пък по тежък волана.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #7
              Ако има разлика в преводните числа на рейките, би трябвало да има и разлика в диаметрите им та дори и в хидравличните помпи. Т.e на рейка с по-малко преводно число (по-бърза) следва помощното усилие от хидравликата да е по-голямо (по голям диаметър на буталата и по-мощна помпа) и обратното.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                И то начи да сменя и помпа, то по-голямата помпа ще иска повече мощност, са пък да не вземе да му избяга някое и друго конче.
                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                Comment

                Working...
                X