Колеги, има ли разлика в оборотите на волана от крайно ляво до крайно -дясно между 2.0TS и 1.9JTD? Питам неслучайно, защото ми направи впечатление, че на двата ми бивши 2.0TS с половин оборот на волана наляво колата завива повече, отколкото с половин оборот на волана при 1.9JTD-то (става дума за 156-ца). Възможно ли е да има някаква разлика в кормилните рейки и оттам да идва това недозавиване при 1.9JTD?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Разлика в обороти на волана крайно ляво-крайно дясно
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщениеЩе взема да ги преброя утфе сутринHennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Колега, по принцип съм виждал два вида различни рейки. На едните разликата е в "големината" съответно броя на зъбите, като хода на волана е различен там, но ъгълът на завиване на гумите си е същия, просто оборотите на волана са различни.
Вторият е с скъсен ход на пръта на рейката и оттам по-малък ъгъл на завиване на колелетата.
На 155-цата ми сменях рейката и там се появи друга разлика, броят зъби бе еднакъв и завиването също, но пък волана стана много по-лек(по-мек) с новата рейка
П.С старата не течеше, просто и бе леко разбита втулката на пръта и потракваше малко и ме дразнеше.Last edited by don_pepone; d.m.y г., 09:05.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщениеЩе взема да ги преброя утфе сутринHennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Ако има разлика в преводните числа на рейките, би трябвало да има и разлика в диаметрите им та дори и в хидравличните помпи. Т.e на рейка с по-малко преводно число (по-бърза) следва помощното усилие от хидравликата да е по-голямо (по голям диаметър на буталата и по-мощна помпа) и обратното.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment